Z obiskom naše spletne strani se strinjate z uporabo piškotkov, ki so potrebni, da se stran pravilno prikaže in za spremljanje statistike obiskanosti. Piškotke lahko tudi odstranite.

Več o piškotkih

Zavrnili ste piškotke. Odločitev lahko spremenite.

Sprejeli ste piškotke z naše spletne strani. Odločitev lahko prekličete.

L&Z

  • Domov
  • Lepota
  • Zdravje
  • Psiha
  • Stil
  • Moda
  • Akcija hujšanja
  • V novi številki
  • O reviji
  • Naročite se

Pet05222015

Last updateČet, 05 Feb 2015 10am

Napaka
  • JUser: :_load: Ne morem naložiti uporabniku id: 101
  • JUser: :_load: Ne morem naložiti uporabniku id: 93
  • JUser: :_load: Ne morem naložiti uporabniku id: 88
Ponedeljek, 13 Februar 2012 09:42

Nekaj nasvetov pred začetkom telovadbe …

Napisal 
Oceni ta predmet
(0 glasovi)

Ko se odločimo za vadbo, smo ponavadi polni zagona in bi se je radi lotili čimprej ter v veliki meri. Da bi pa bila vadba čimbolj učinkovita in seveda zdrava, smo vam pripravili nekaj nasvetov, ki jih je dobro upoštevati še preden z vadbo pričnete.

Preverite terapijo, ki jo redno jemljete. Raziskave so pokazale, da lahko nekateri anksiolitiki in antihipertoniki (običajno vsebujejo diuretično komponento) povzročijo dehidracijo. Če jemljete zdravila iz teh kategorij, se zaradi določanja doze in dinamike jemanja posvetujte s svojim zdravnikom.

Pred vadbo je nujno, da ogrejete mišice, saj se s tem izognete poškodbam in bolečinam po končani vadbi.

Vadite zunaj … in to čim pogosteje. Na začetku naj bo to od 15 do 20 minut, potem pa postopoma podaljšajte intervale. Svež zrak ni le koristen za zdravje, ampak lahko pospeši tudi hujšanje. Fizične aktivnosti na odprtem pokurijo do 30% več kalorij kot iste aktivnosti v zaprtem prostoru – zaradi spreminjanja terena in odpora zraka. Potrebujete še kak večji motiv, da greste ven?

Pijte veliko tekočin. Vodo ves čas pijte v majhnih požirkih, da bi nadoknadili izgubljeno tekočino. Poleg vode, ki je absolutno najbolj zdrava izbira, lahko pijete tudi rahlo aromatizirane napitke z majhnim odstotkom sladkorja ali z umetnimi sladili.

Oblačila in obutev so zelo pomembni. Oblecite lahka, prepustna oblačila in tako zagotovite, da bo vaše telo dihalo tudi med vadbo. Če vaša vadba vključuje tudi tek, so kvalitetni športni copati obvezen pripomoček. Z napačno obutvijo je možnost poškodb večja, prav tako pa lahko dolgotrajna vadba v neprimerni obutvi, pusti dolgotrajne posledice na vaših sklepih.

Beri 2202 krat Nazadnje urejano na Ponedeljek, 30 April 2012 08:15
Kdo je to rekel?
   » Sram pred revščino je izginil in mislim, da je to slabo, saj to pomeni, da so ljudje izgubili dostojanstvo. «- Vinko Möderndorfer

Lepota

JA Teline IV
Članki in nasveti z lepotnimi nasveti!

Zdravje

JA Teline IV
Zdravi kot riba ali zdravi kot dren?

Psiha

JA Teline IV
Zadovoljni in srečni ter nasveti za boljši jaz!

Ljudje

JA Teline IV
Ljudje okoli nas - zvezdniki ali vsakdanji, kot vi in mi

Moda

Avatar
Nasveti, kako zasijati v družbi!

L&Z spletna stran

Povezave

 

O založniku

Color Media je založnik revije L&Z Lepota in zdravje v Sloveniji. Poleg L&Z izdaja še revijo  Bravo.

Kontakt

Color Media d.o.o.
Pod hribom 55
1000 Ljubljana
Tel: 01 292 76 40

 

V novi številki

V novi, 87. številki preberite ...

- Skrivnosti slavnih: Nina Šušnjara

- Potovanja: užitki na belih strminah

- Komunikacija je ključ do uspeha

- Valentinova darila za vas

- Oprostiti prevaro? Da ali ne?

Kako skrbi za svoj videz Iva Krajnc